When I Get to the Border
S19, E5: Bailey and Addison take a road trip to volunteer at a family planning center, but a patient’s ectopic pregnancy leads to complications. Elsewhere, the interns play detective about Lucas’ relationship with Amelia, and Meredith catches up with Jackson on a trip to Boston.