When you hear that funky groove, I'm coming for you!
S1, E5: Nick and Mike try to uncover the true identity of a Reader who is using his Hero Book powers to take revenge on bullies at their high school; Dirk O, angry at his defeat to Mike, encounters the enigmatic Krista.