Miles from Tomorrowland Who Stole the Stellosphere? / Rock N' Roll
S1, E6: Master space thief Gadfly Garnett sneaks onboard the Stellosphere and blasts away with it! When a moonquake traps the Callistos behind a rockslide, Miles and Merc must save them.