DAKAICHI - I'm Being Harassed by the Sexiest Man of the Year - Why am I at a hotel with him... Did we... There's no way... Is there!?
S1, E6: A wasted Takato spends the night with Ayagi; the next morning, Takato looks at his phone and sees that Junta had been trying to contact him all night.