Will They or Won't They?
S1, E1: Four city-dwellers leave the comforts of home for a chance at love in the wilderness; beach-loving Jen gives up Botox and spa treatments for mountain man Charlie and party boy Josh must survive 120º temperatures in the Mojave to be with Angela.