Tournament of Champions Win or Go Home
S4, E3: Guy Fieri introduces eight new chefs to their intense, one-on-one sudden death battles; four chefs will conquer the randomizer, wow the judges and move on to the Super 16 while the remaining chefs are eliminated and head home.