Without Apology
S4, E11: On the brink of a lucrative tech deal, Eddie realizes he must rebrand Empire; a girl group from the past threatens to expose secrets about Empire and Lucious; Hakeem makes a major move with Tiana; Andre continues to struggle with his guilt.