Wrong Place, Wrong Time
S1, E5: When Sharks Attack 360’s team of expert researchers investigates two nearly identical attacks in Florida — same location, close to the shore, and both on young, unsuspecting surfers. Using the latest cutting-edge research and on-the-ground experiments, the team discovers the surprising connection behind these two seemingly, coincidental incidents and explains the reason behind the attacks.