You Smell Like Dinner
S4, E2: Sookie adjusts to Bon Temp's new realities; Bill reveals pieces of his past; Eric crashes a witch's meeting; Jason gets his wounds licked; Andy struggles with his addiction; Sam learns of Luna's special talents; Jessica satisfies her blood cravings; Arlene witnesses strange behavior from her family.