Young Adult
S6, E18: When Jess worries that she may not be a cool enough principal, she recruits Nick and "The Pepperwood Chronicles" to help make her popular with the students. Meanwhile, Schmidt hires an eager and overly-aggressive new assistant and Winston realizes that Furguson may be two-timing him.