You're a Damn Good Cop, Jim Gordon
S1, E6: During a heist gone wrong -- thanks to Harley's impetuousness -- Clayface loses an arm, which turns out to be evidence to enterprising GCPD commissioner Jim Gordon and a key witness against Harley and her crew.