World's Biggest Bullshark
In 2012, Marine Ecologist, Dr. Neil Hammerschlag and his team of student researchers caught the largest bull shark ever recorded off the coast of southern Florida; they named her Big Bull. Now, Neil enlists former Royal Marine Commando, James Glancy and Evolutionary Biologist, Dr. Toby Daly-Engel to pick up Big Bull’s trail and uncover the mysteries of Florida’s Mega Sharks.