It's a Wonderful Binge
Many years after their first Binge, Hags, Andrew, Sarah, and Kimi face the realities of adulthood as the annual Binge Day is moved to Christmas Eve. Amidst the chaos, Hags plans a proposal to Sarah, and Andrew deals with his rocky relationships.