Pompeii: Secrets Of The Dead
At the height of the Roman Empire, an eruption of Mount Vesuvius buries the town of Pompeii in volcanic ash, killing thousands. Now, forensic experts investigate a group of victims called “the Fugitives” for the very first time. X-rays reveal ages, injuries suffered and even artifacts like sandals and jewelry; the investigation also reveals why they failed to escape.