Real Women Have Curves
Curves on a blossoming young woman can be sexy, but not if you are told you have too many of them. "Real Women Have Curves" is a humorous and warmhearted look at a Mexican-American teenage girl coming of age in a boiling cauldron of cultural expectations, class constrictions, family duty, and her own personal aspirations.