High School Musical: The Musical: The Holiday Special
Celebrate the holidays with the cast of High School Musical: The Musical: The Series! Join your favorite theater kids as they perform classic holiday hits like “This Christmas,” “Feliz Navidad,” a special “Hanukkah Medley” and more! Plus, receive the “Perfect Gift” - a new original holiday song written and performed by Joshua Bassett. The cast will also share their favorite memories, some behind-the-scenes secrets and of course some wish-fulfilling holiday surprises. It’s the perfect way to share in some holiday joy…. Happy Holidays! Cast: Joshua Bassett, Olivia Rodrigo, Sofia Wylie, Matt Cornett, Kate Reinders, Julia Lester, Larry Saperstein, Dara Reneé, Frankie Rodriguez, Joe Serafini, Mark St. Cyr.