Jane Goodall: The Hope
Jane Goodall: The Hope is a two-hour special following Goodall throughout her never-ending travels, capturing her relentless commitment and determination to spread a message of hope. The film offers an intimate perspective of Goodall’s pivotal transformation from scientist to inspirational activist and leader and how she is galvanizing a future generation to create lasting change.