Maggie Simpson in the Longest Daycare
In this Oscar-nominated short from The Simpsons, Maggie must navigate an eventful first day at daycare. When Marge drops her off at the Ayn Rand School for Tots, Maggie is diagnosed with average intelligence. Barred from the scholarly gifted children, she longs to escape from her glue-guzzling classmates. But when a lonely caterpillar befriends her, she makes it her mission to save it from a ruthless butterfly-smashing toddler.