I'm Going to Tell You a Secret
I'm Going to Tell You a Secret is a 2005 American documentary film that follows singer Madonna on her 2004 Re-Invention World Tour. Directed by Jonas Åkerlund, the film premiered on MTV on October 21, 2005, and was released on DVD on June 20, 2006, by Warner Bros. Records. The documentary was originally called The Re-Invented Process, referencing the tour and the Steven Klein exhibition titled X-STaTIC Pro=CeSS.