The Inventor: Out for Blood in Silicon Valley
With a new invention that promised to revolutionize blood testing, Elizabeth Holmes became the world's youngest self-made billionaire, heralded as the next Steve Jobs. Then, just two years later, her multibillion-dollar company was dissolved.