Drain The Sunken Pirate City
Hidden beneath the waters of Jamaica’s Kingston Harbour lie the ruins of the biggest pirate city of all time, Port Royal. On June 7th 1692, an earthquake followed by a tsunami destroyed the city. , Archaeologist Dr. Jon Henderson uses the latest high tech scientific survey to reveal the full extent of the 33 acre sunken city for the first time.