Mickey and Minnie Wish Upon a Christmas
Every Christmas, Mickey, Minnie, and all of their friends get together to celebrate the holiday and share the traditions they all love. But this year, they all get separated from each other in various locations around the world, and it’s a mad dash to get back home to Hot Dog Hills on Christmas Eve. Despite all of the bumps in the road they each encounter, Mickey wishes upon the Christmas Wishing Star, hoping that they’ll all be together this year – and with special help from Santa, their wish comes true!