Mickey's Tale of Two Witches
On Halloween, Mickey tells a tale about two witches-in-training (Minnie and Daisy), who must pass four tests to graduate from the Witch Academy in Happy Haunt Hills. While Daisy isn’t confident about passing, the girls learn that working together makes their magic and their friendship stronger. After they defeat a mischievous ghost, they prove their witchy worth and graduate to become real witches!