Women of 9/11: A
From the heroic female first responders and workers who risked everything in dangerous jobs at ground zero to the miracle survivors, including Genelle Guzman-McMillan, the last person pulled out alive from the World Trade Center rubble after 27 hours, and the women who suffered heartbreaking loss; all of them bonded in trauma, grief, and after two decades, remarkable strength and resilience.