The Simpsons Meet the Bocellis in "Feliz Navidad"
Homer surprises Marge with the ultimate gift: an unforgettable performance from Italian opera superstar Andrea Bocelli, his 25-year-old son Matteo, and his 10-year-old daughter Virginia.