10,000 B.C.
From Roland Emmerich, director of Independence Day and The Day After Tomorrow, comes a awesome new adventure about a time when mammoths shook the earth and mystical spirits shaped human fates. This special-effects spectacle is an eye-filling tale of the first hero (Steven Strait), who sets out on a bold trek to rescue his kidnapped beloved (Camilla Belle) and to fulfill his prophetic destiny. Battling a saber-toothed tiger and prehistoric predators, he'll cross uncharted realms, form an army and discover an advanced lost civilization. There, he will lead a fight for her liberation and become the champion of the time when legend began.