Below
On what should be a routine rescue mission during World War II, the submarine USS Tiger Shark picks up three survivors of a Uboat attack. But for the crew trapped together in the sub's narrow corridors and constricted spaces the unexpected visitors seem to spark a series of chilling, otherworldly occurrences.