Black Widow
Natasha Romanoff, aka Black Widow, confronts the darker parts of her ledger when a dangerous conspiracy with ties to her past arises. Pursued by a force that will stop at nothing to bring her down, Natasha must deal with her history as a spy, and the broken relationships left in her wake long before she became an Avenger.