EPCOT Becoming: Inside the Transformation
Dedicated to reimagining EPCOT for a new generation, Walt Disney Imagineer teams go from inspiration and innovation to overcoming challenges, and ultimately racing against the clock, to debut the much anticipated Luminous: The Symphony of Us nighttime fireworks show, and other additions to the historical theme park.