Evil Dead
A secluded cabin. An ancient curse. An unrelenting evil. The original producers reunite to present a genuinely terrifying re-imagining of their original horror masterpiece. Five young friends have found the mysterious and fiercely powerful Book of the Dead. Unable to resist its temptation, they release a violent demon on a bloodthirsty questto possess them all. Who will be left to fight for their survival and defeat this unearthly force of murderous carnage?