Intertwined Live
Live the "Disney Intertwined Live" experience! The show includes the original songs "Donde voy" and "Convénceme", covers from the '90s such as "Keep Living Without Your Love", a selection of songs from the musical "Freaky Friday: A New Musical" and musical hits of the moment such as "Tacones Rojos" and "Vivir Así".