Jessabelle
From the mastermind producer of Paranormal Activity and Insidious comes the ghostly tale of JESSABELLE. Returning to her childhood home in Louisiana to recuperate from a horrific car accident, Jessabelle (Sarah Snook of Sleeping Beauty) comes face–to–face with a long-tormented spirit that has been seeking her return — and has no intention of letting her escape.