Just Remembering
July 26th is Teruo Saiki's birthday. This story that begins on July 26th, 2021, portrays the six years of a couple's relationship in reverse, from its end to its beginning, by revisiting the same day of each year of their relationship. Teruo, who gave up his career as a dancer due to injury, and Yo, a taxi driver. Among the birthdays that these two characters spent together, some were special, some were not. Just remembering those sweet days that are now gone forever.