Kenny G - Live
The first live album by saxophonist Kenny G was released in 1989, peaking at number 2 on the Contemporary Jazz Albums chart and number 16 on the Billboard 200. This performance was recorded live at Humphrey's Concerts By the Bay in San Diego, California. The concert film includes one of his most popular recordings 'Songbird' as well as 'Don't Make Me Wait For Love'.