Leonard Part 6
Leonard (Bill Cosby) formerly lived a life of danger as a CIA agent. After retiring, he opened a successful restaurant in San Francisco and is now a millionaire. As he revels in the pleasures of luxury and decadence, Leonard entertains little nostalgia for the perilous adventures of his past. But, when a nefarious vegetarian (Gloria Foster) appears poised to take over the world, Leonard resigns himself to saving humanity and takes up battle against the villainess and her army of killer animals.