Little Secrets
Emily (Evan Rachel Wood) is a plucky preteen who is entrusted with her young neighbors' most private and cherished secrets. Every Wednesday, Emily sets up a booth in her backyard that regularly attracts the guilty young souls of the neighborhood. These include Philip (Michael Angarano), whose clumsiness and his interest in Emily make him a challenging client. But complications ensue when she suddenly finds it difficult to keep all of her neighbors' secrets to herself.