Love & Trouble
Kenny and Kerry marry with secrets. Kerry has never discussed her childhood abuse, and when Kenny's PTSD is triggered by his newborn's crying, it almost blows their young family apart. It seems the marriage is over, but instead Kerry returns to school to study solutions to their traumas. An intimate portrait of a remarkable decade-long recovery, as they emerge with new insights and resilience for their life ahead.