Maggie Simpson in 'Rogue Not Quite One'
Homer loses track of Maggie who hops in Grogu's hovering pram. Facing a squadron of Imperial TIE fighters, Maggie brings the battle to Springfield to see if her family can defeat an intergalactic empire.