Mismatched Couples
Mismatched Couples is a 1985 Hong Kong action romantic comedy film directed by Yuen Woo-ping and starring himself alongside Donnie Yen. The film was created during hip hop culture's height of popularity in the 1980s, and in addition to martial arts, incorporates b-boying, popping, locking, and the electric boogaloo.