Operation Dumbo Drop
Soon-to-retire Captain Sam Cahill (Danny Glover) and his unit labor to build a secret relationship with a local Vietnamese village in order to conduct surveillance on an enemy weapons-smuggling operation that goes through on a nightly basis. When the enemy discovers this, they kill the village's elephant as a punishment. Cahill, his replacement Captain T.C. Doyle (Ray Liotta) and a team of special forces must locate and transport another elephant in time for the village's spiritual event.