Ray Charles - Live At Montreux 1997
Ray Charles was one of the true pioneers of soul music. This concert was filmed at the Montreux Jazz Festival on July 19, 1997 and features Ray Charles and his orchestra, led by sax player Al Jackson, and of course, The Raelettes.