Red Sands
Present-day Afghanistan. As continuing battles rage in the war-torn country, a unit of U.S. soldiers are dispatched to seize and control a strategic road that runs past an abandoned stone house. En route, the soldiers discover an ancient stone statue hidden deep within an ancient ravine. Using the relic for target practice, they destroy it, unwittingly releasing a vengeful supernatural force that is about to wage a horrifying war on them in this taut, action-packed, psychological thriller.