Sabrina
Sabrina Fairchild is a chauffeur's daughter who grew up with the wealthy Larrabee family. She always had unreciprocated feelings for David, the family's younger son and playboy. But after returning from Paris, Sabrina has become a glamorous woman who gets David's attention. His older, work-minded brother Linus thinks their courtship is bad for the family business and tries to break them up -- but then he starts to fall for her too.