Seize the Summit
"Seize the Summit" is the story of four young people's thrilling journey to reach the summit of Mount Kilimanjaro in Africa. Shaqayeq, Adnan, Safa and Tania are not ordinary adventurers, they are all survivors of war from different countries. Safa has never even been on an airplane; Adnan has been bound to a wheelchair ever since he was shot at age 14; Shaqayeq takes the bus to go to a supermarket that is 10 minutes walking distance from her house; Tania only just managed to escape Ukraine.