Shark Below Zero
White sharks have been spotted across Canada as far north as the coast of Newfoundland. After the first suspected white shark attack in Canada for over 150 years, experts Greg Skomal, Heather Bowlby, Megan Winton & Warren Joyce, investigate what drives white shark’s journey to the very Northern limit of their range.