Sniper: Rogue Mission
When a crooked federal agent is involved in a human sex trafficking ring, Sniper & CIA Rookie Sniper Brandon Beckett (Chad Michael Collins) goes rogue, teaming up with his former allies Homeland Security Agent Zero (Ryan Robbins of TV's "Riverdale") and assassin Lady Death (Sayaka Akimoto) to uncover the corrupt agent and take down the criminal organization. Josh Brener (TV's “Silicon Valley”) and Dennis Haysbert (TV's “24”) co-star in this intense, gritty action thriller.