Spirit Untamed
After moving to a sleepy little town, young Lucky Prescott befriends a wild mustang named Spirit, who shares her rebellious spirit. When a heartless wrangler plans to capture Spirit and his herd, Lucky and her new friends embark on the adventure of a lifetime to rescue the horse that forever changed her life.