Stuart Little 2
Two years have passed since last we visited the Little family, and plucky, pint-sized hero Stuart Little (voice of Michael J. Fox) has settled nicely into his new life. Then a mysterious bird literally drops out of the sky, introduces herself as Margalo (voice of Melanie Griffith), and relates that she is being terrorized by Falcon (voice of James Woods). She moves in with the Littles, much to the chagrin of Snowbell (voice of Nathan Lane), the family's feline curmudgeon. But Margalo is hiding a dark secret, and when she mysteriously vanishes, the unlikely duo of Stuart and Snowbell set out on a heart-pounding, hair-raising journey to find her and unlock the mystery. They have no idea where they're headed, all Stuart knows is he has to find Falcon's lair and get Margalo back.