The Back-up Plan
Jennifer Lopez stars as Zoe, a single New Yorker who dreams of meeting Mr. Right, having a baby and living happily ever after. But after a string of Mr. Wrongs, Zoe commits to her back-up plan: an appointment with a specialist and a solo flight into motherhood. Zoe’s plan proves far from foolproof when moments after her procedure she’s swept up into a whirlwind romance with Stan (Alex O’Loughlin), the man of her dreams. Can Zoe hide her pregnancy until Stan is ready for the truth? Or will the truth send him packing? The Back-up Plan is a hilarious romantic comedy about courtship, love, marriage and parenthood – but not necessarily in that order!