The Condemned 2
Randy Orton and Eric Roberts ignite a powder keg of action in this explosive follow-up to The Condemned. After a failed mission to capture the leader of a deadly gambling ring, bounty hunter Will Tanner becomes the hunted—a human target in a game in which contestants must kill or be killed. As high rollers bet on who will survive, Will, his dad, and members of Will's team wage an all-out war against the game's mastermind.